9 תשובות
fml אני מזדהה
להטבים, אתיופים, ואשכנזים.
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה כלום? לכולם יש סטייה ממשהו. או אנשים שהם לא אוהבים על פי צורת התנהגות מסיומת
ערבים
אנונימית
לא סובלת הודים. אופסי
אנונימית
אם אני אפגוש אנשים מעצבנים אניח שהמשפחה שלהם כזו
אנונימית
קוריאנים
אנונימי
אני לא גזענית.
אני שונאת את כולם במידה שווה.
FML