תשובה אחת
למה לא בעצם? למה שתפסידי אנשים בגלל אנשים אחרים שפגעו בך?
את לא צריכה עכשיו לסמוך עליהם עם החיים שלך כן? אבל פשוט להכיר וליהנות (: