5 תשובות
כן ברור שיהיה
יש מצב שיהיה קצת מביך בהתחלה אבל אתן תפתחו שוב ויהיה כיף
יהיה טיפה מביך, מסכימה עם s❤h
תשלימו פערים..
תשלימו פערים..
כן
אני בטוחה שכן. בהתחלה אולי טיפה מביך אבל ישר יהיה זורם ותשלימו פערים. קרה לי ככה עם חבורה מהיסודי שכל אחת הלכה למקום אחר ונפגשנו וממש זרם והיה בערך אותו דבר
באותו הנושא: