8 תשובות
כי הם חושבים שאפריקה זה רק שחורים
אנונימית
לא קוראים לאתיופים אפריקאים
שואל השאלה:
בטח שקוראים להם
ותמיד במקום להגיד להם תחזרו לאתיופיה אומרים אפריקה
בטח שקוראים להם
ותמיד במקום להגיד להם תחזרו לאתיופיה אומרים אפריקה
אנונימית
מה שהמגיבה הראשונה אמרה
כי המרוקאים חיים בסרט שהם לא אפריקאים
אנונימי
אבל אנחנו לא צריכים שהמרוקאים יגידו שהם אפריקאים... הם אנשים ברברים אפריקאים אלה אנשים צנועים ונחמדים. אז שימשיכו להגיד שהם מהמזרח התיכון,לפי ההתנהגות שלהם הם באמת מתאימים יותר למזרח התיכון מלאפריקה
שואל השאלה:
הם חיים בסרט שהם מלכים ובאו ממעמד גבוה עלק
הם חיים בסרט שהם מלכים ובאו ממעמד גבוה עלק
אנונימית
עדן נכון. אבל רובם כן לא רק בארץ אגב, גם בצרפת הם מתנהגים ככה בצרפת יש מלא ערסים
ובעוד מדינות באירופה בגלל המהגרים מצפון אפריקה
ובעוד מדינות באירופה בגלל המהגרים מצפון אפריקה
באותו הנושא: