7 תשובות
כנראה פגעו בה בעבר
למה לא לסמוך
יש חתיכים עם אופי כזה ויש חתיכים עם אופי כזה לא כןלם מניאקים
יש חתיכים עם אופי כזה ויש חתיכים עם אופי כזה לא כןלם מניאקים
להיות זהיר עם כל אחד.
כי אין דבר כזה חתיך וחמוד יש או חתיך או חמוד
אם באלך מישהו חתיך ושתסמכי עליו פשוט תחפשי מישהו חמוד ובסוף את תראי כמה הוא חתיך
כי הם בדרך כלל סטוציונרים... צודקת אמא שלך רוצה לשמור עלייך סך הכל
כי יופי ואופי טוב בדרכ לא משתלבים.
ככה נוצר האדם
אבל אם תמצאי אחד כזה תודיעי לי
ככה נוצר האדם
אבל אם תמצאי אחד כזה תודיעי לי
באותו הנושא: