5 תשובות
אם יש לך שלפוחית קטנה ואת כל שנייה מורידה מה שאת שותה או אוכלת, אז כן זה הגיוני.
אם את הרבה זמן ככה צמאה ונכנסת לשירותים מומלץ לגשת לבדיקות לשלול סוכר או מחסור של ויטמינים
אני חושבת שזה בסדר.. גם אני כל שנייה צמאה.. אני לא יודעת אם זה קשור לזה שאני אוכלת מלאא מלח, אבל אולי כן.. זה בריא לשתות d: (בבקשה תביאי לי פרח פלייזז)
כן זה נורמאלי גם לי יש קטעים כאלה זה פשוט כנראה אכלת משהו מלוח ומלחות גורמת לעיבוד נוזלים להיות צמאה
כמה זמן לוקח לך להשתין אחרי שאת שותה