4 תשובות
שואל השאלה:
אה
אה
אנונימית
שיט מצאת אותי
אני הייתי החד קרן
אני הייתי החד קרן
לא נכנסת לאומגל, לא רוצה להרוס לעצמי את הילדות.
לא אני.
באותו הנושא: