11 תשובות
הייתי בלה פארק בפורים
היה פצצה דווקא
היה פצצה דווקא
שואל השאלה:
תכננתי לחוגג שם את היום הולדת 16 שלי אבל נחגוג בלי בשר מה דעתך אם כדאי?
תכננתי לחוגג שם את היום הולדת 16 שלי אבל נחגוג בלי בשר מה דעתך אם כדאי?
אנונימית
שואל השאלה:
כי תשעה באב
כי תשעה באב
אנונימית
כדאי, מקום ממש טוב
(אם תשעה באב עדיף שתדחי אולי זה לא כזה נורא)
פשוט בתשעה באב לא יהיה בכלל כיף לחגוג
(אם תשעה באב עדיף שתדחי אולי זה לא כזה נורא)
פשוט בתשעה באב לא יהיה בכלל כיף לחגוג
את מחולון?
שואל השאלה:
למה לא? אנחנו לא ממש דתיים פשוט לא נאכל בשר, בלי בשר עדיין יש מה להזמין?
למה לא? אנחנו לא ממש דתיים פשוט לא נאכל בשר, בלי בשר עדיין יש מה להזמין?
אנונימית
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
נחמדד כמוניי
שואל השאלה:
לדעתכן האווירה וההופעות שוות? או שזה לא ממש רציני
לדעתכן האווירה וההופעות שוות? או שזה לא ממש רציני
אנונימית
זה נחמד תאמת
לאחרונה העיריה די משקיעה הרבה
באותו הנושא: