11 תשובות
הייתי בלה פארק בפורים
היה פצצה דווקא
שואל השאלה:
תכננתי לחוגג שם את היום הולדת 16 שלי אבל נחגוג בלי בשר מה דעתך אם כדאי?
אנונימית
שואל השאלה:
כי תשעה באב
אנונימית
כדאי, מקום ממש טוב
(אם תשעה באב עדיף שתדחי אולי זה לא כזה נורא)
פשוט בתשעה באב לא יהיה בכלל כיף לחגוג
את מחולון?
שואל השאלה:
למה לא? אנחנו לא ממש דתיים פשוט לא נאכל בשר, בלי בשר עדיין יש מה להזמין?
אנונימית
שואל השאלה:
כן
אנונימית
נחמדד כמוניי
שואל השאלה:
לדעתכן האווירה וההופעות שוות? או שזה לא ממש רציני
אנונימית
זה נחמד תאמת
לאחרונה העיריה די משקיעה הרבה