8 תשובות
מה שעוזר לי לקחת כדורים זה לשתות מיץ ולשים את הכדור בפה ככה שאני לא מרגישה את הכדור וזה גם טעים לי
קחי מעדן, "תחביאי" את הכדור בתוך כפית גדושה של המעדן, ותאכלי כרגיל.
גם לי יש בעיה עם בליעת כדורים ולי זה תמיד ברמות.
גם לי יש בעיה עם בליעת כדורים ולי זה תמיד ברמות.
שואל השאלה:
^הבעיה אצלי זה שאני לועסת אפילו מעדנים ואז גם את הכדור...
כתוב בדף הזה שבא עם הכדור שאסור לרסק או ללעוס את הכדור כי יש לו ציפוי מיוחד או משהו
^הבעיה אצלי זה שאני לועסת אפילו מעדנים ואז גם את הכדור...
כתוב בדף הזה שבא עם הכדור שאסור לרסק או ללעוס את הכדור כי יש לו ציפוי מיוחד או משהו
אנונימית
באמת שממליצה לך לשים את הכדור בפה ולשתות מיץ כרגיל.זה ממש עוזר
תרסקי את הכדור
שואל השאלה:
^כתוב בדף שאסור לרסק את הכדור
^כתוב בדף שאסור לרסק את הכדור
אנונימית
שואל השאלה:
^^הבעיה היא שאחרי שאני שותה הכדור עדיין נשאר, כאילו לא נבלע כזה
^^הבעיה היא שאחרי שאני שותה הכדור עדיין נשאר, כאילו לא נבלע כזה
אנונימית
תקשיבי מבינה אותך כל כך, גם אני הייתי כזאת השיטה היחידה שלי זה בלי מים ובלי גלום שימי את הכדור בסוף הלשון עם היד ותבלעי לא תרגישי את זה אפילו
באותו הנושא: