התחברות
הרשמה
רק לי זה פדיחה להיות בטלפון שהמצלמה שלי מכוונת למישהו? כדי שלא יחשוב שאני מצלמת אותו..
3 באוגוסט 2019, 23:51
מצלמות
תשובה אחת
חח גם לי
S
Sapir890
באותו הנושא:
פדיחה לבוא לטיול השנתי עם מצלמה רגילה? המצלמה בטלפון שלי גרועה ואנחנו יוצאים למקום יפה מאוד.
המצלמה של הטלפון שלנו מצלמת אותנו ?
אתה יותר דומה לאיך שאתה נראה במראה או במצלמה בטלפון?
איזה טלפון כדאי לקנות שמתאים למיוזיקלי ובכללי המצלמה שלו טובה, והטלפון לא ניתקה?
איך לעשות שהמצלמה האחורית שלי בטלפון תהיה באיכות כמו הקידמית?
איזה טלפון הוא עם המצלמת סלפי הכי מעולה? אני קונה טלפון, וחייבת שהמצלמה הקדמית תהיה מעולה, ומחיר שלא יקרע לי את הכיס.
פדיחה שקרתה לכם בטלפון?
יכולה להיות רזולוציה של 4-3 מגה פיקסל במצלמה של טלפון?
למה במצלמה הקדמית והאחורית בטלפון רואים שונה את הפנים?
יש לי בטלפון למעלה פתאום סימן של עין כזה וזה ממש ממש מוזר מה זה יכול להיות? מישהו שפרץ לטלפון וצופה דרך המצלמה הקדמית?
פדיחה אם אני מדברת עם מישהו בטלפון ( ידיד) ולשנינו יש קול של מסטולים למרות שאנחנו לא?