התחברות הרשמה

מישהו מנהריה? או שרק אני מהחור הזה?

3 באוגוסט 2019, 23:16
צפון הארץ    
3 תשובות
אוי כואב עלייף
ב
בחור?
אני
ב
באלי1קולה
יש לי ידיד מנהריה. הוא תמיד צוחק שהוא אפילו לא מנסה להזמין אותנו אליו כי הוא יודע שלא יהיה לנו כוח לנסיעות
א
אינקוגניטוו
באותו הנושא:
מישהו יודע איך אני מגיעה מנהריה למוזיאון חיל הים בחיפה?
מונית שירות מנהריה לקריות - כמה עולה? בבקשה עזרה!
מישהו מנהריה , באזור המגורים ( נהריה ) , רשום לכם "נהריה" , או "נהרייה" ? י אחד , או 2 י', זה חשוב באמת
יש פה מישהו מנהריה?
מישהו כאן מנהריה????
מישהו מנהריה ?
מישהו יכול לברר לי איזה קו אוטובוס יש מנהריה לטבריה?
יש פה מישהו מנהריה והסביבה שמכיר מקומות התנדבות מכל סוג?
זמן הנסיעה מאשקלון לנהריה - כמה זמן נסיעה זה מאשקלון עד לנהריה?!
יש פה מישהו מנהריה?
מישהו מנהריה ?