9 תשובות
מסכימה
רוצים שנשדרג לפרימיום, די חכם האמת
הרעיון מאחורי זה שתעשי פרימיום, אבל בהחלט מתסכל
אם אין לך פרימיום בספוטיפי זה ממש חרתא
את מהטלפון? מהמחשב זה כמו פרימיום בול רק בלי פרסומות
אנונימית
שואל השאלה:
יש ספוטיפיי למחשב?
ברור
אנונימית
מהמחשב הרבה יותר קל להשתמש וזה בלי הקטע המעצבן הזה שיש בטלפון
אנונימית
המטרה שלהם היא שנשלם מנוי אם היה אפשר ללחוץ על שיר ולשמוע לא היה שווה לעשות מנוי