6 תשובות
שואל השאלה:
אם יש כתום מהבהב ויש הולך רגל אני צריכה לעצור לו? למה אין להם ירוק ואדום אבל?
אנונימית
שואל השאלה:
כמו בשאר הצמתים...
אנונימית
כן זה כמו מעבר חצייה רגיל.. בדרך כלל זה גם בפניות ימינה ואת צריכה להשתלב
שואל השאלה:
כן שמתי לב שזה רק בפניות ימינה שאני צריכה להשתלב. למה אין פשוט אור ירוק ורדום?
אם יש כתום ואין הולכי רגל אני נוסעת ואם יש אני עוצרת כן?
אנונימית
לעצור אם יש הולך רגל
זה אומר שיש מעבר חופשי של הולכי רגל במעבר החצייה. (נראה לי לפחות)
FML