4 תשובות
לא מת על סדרות.. יש שם את משחקי הכס אבל, לא? מניח שהיא..
אין בנטפליקס יותר מידי סרטים, ממה שזכור לי שיש שם בכי אהבתי את מונטי פייתון והגביע הקדוש
אין בנטפליקס יותר מידי סרטים, ממה שזכור לי שיש שם בכי אהבתי את מונטי פייתון והגביע הקדוש
סרט - יש את האנגאובר 1 2 3 אהבתי ממש.
סדרות אני ממש בקטע של פרנדס, איך פגשתי את אימא, מופע שנות ה70, המפץ הגדול
עריכה: וסברי מרנן. לא יודעת ריך שכחתי
סדרות אני ממש בקטע של פרנדס, איך פגשתי את אימא, מופע שנות ה70, המפץ הגדול
עריכה: וסברי מרנן. לא יודעת ריך שכחתי
סדרות: דברים מוזרים ויומני הערפד
סרטים: לכל הנערים שאהבתי, דוכן הנשיקות והדייט המושלם
סרטים: לכל הנערים שאהבתי, דוכן הנשיקות והדייט המושלם
לוציפר
סרט: לכל הנערים שאהבתי/ דוכן הנשיקות
סרט: לכל הנערים שאהבתי/ דוכן הנשיקות