3 תשובות
תחליטי את מי את יותר אוהבת אני אומרת תעשי חושבים עם עצמך את מי את באמת אוהבת
את לא חייבת כלום לאף אחד כרגע, זה לא שאת במערכת יחסים עם מישהו.
תצאי לדייט ההוא ותבחיני את הבחור.
תצאי איתו לדייט ותראי מה יקרה תעשי מה שאת חושבת שכדאי לך