16 תשובות
רגע אני כמעט בטוחה שמישהו שאל על זה
כן
כיף??
UoU
היה פה איזה אחד ששאל אם לרשום לחברה שלו לילה טוב דובון שלי ואמרתי שזה כניסה לקבר
מה
שאלו על זה כבר
ואם זה אמיתי
כן זה בסדר
מעניין מה היה קורה אם היית מגלה שחבר שלך גם בסטיפס
תכתבי לו "אמאשך דובון סע סע"
אנונימית
אני מתה אם זה באמת אמיתי
הוא התלבט פה אם לכתוב את זה לפני כמה דקות
אם זה אמיתי אני בוכה וואו
למה נראלכם שזה אמיתי?
וואי נאיבים
UoU
חמוד❤
שואל השאלה:
חח אני בשוק איזה פדיחה ממנו
אנונימית
חתיכת ספאם גרוע
אני אמות מצחוק עם זה אמיתי