16 תשובות
רגע אני כמעט בטוחה שמישהו שאל על זה
כן
כיף??
היה פה איזה אחד ששאל אם לרשום לחברה שלו לילה טוב דובון שלי ואמרתי שזה כניסה לקבר
מה
מה
שאלו על זה כבר
ואם זה אמיתי
כן זה בסדר
ואם זה אמיתי
כן זה בסדר
מעניין מה היה קורה אם היית מגלה שחבר שלך גם בסטיפס
תכתבי לו "אמאשך דובון סע סע"
אנונימית
אני מתה אם זה באמת אמיתי
הוא התלבט פה אם לכתוב את זה לפני כמה דקות
אם זה אמיתי אני בוכה וואו
למה נראלכם שזה אמיתי?
וואי נאיבים
וואי נאיבים
חמוד❤
שואל השאלה:
חח אני בשוק איזה פדיחה ממנו
חח אני בשוק איזה פדיחה ממנו
אנונימית
חתיכת ספאם גרוע
זה חמוד אז למה לא
אני אמות מצחוק עם זה אמיתי
באותו הנושא: