19 תשובות
סבבה
מדהימה
שהיא ממש רדודה אבל עם זאת אני אוהב אותה.
מעצבנת אותי.
ניקי המלכה.
ניקי המלכה.
היא סבבה
חולת נפש.
שאני אוהבת את השירים שלה אבל נראית טמבלית
משוגעת
יש לה שירים ספורים שאני אוהבת. אבל הבעיה איתה שהיא פשוט בן אדם רע
אני אוהבת אותה
שונאת אותה היא וואנאבי ניקי
אנסית.
זה מצחיק ששמת בתמונה את אספ רוקי
יש לה מוזיקה משעשעת
אבל אני לא אוהבת את איך שהיא מדברת על ה pu**y שלה כל הזמן
זה תת רמה
אבל אני לא אוהבת את איך שהיא מדברת על ה pu**y שלה כל הזמן
זה תת רמה
מהממתת
שונא לא מאמין שדוחה כמוה מחו"ל
אני אוהבת את השירים שלה
תת רמה. רדודה. חסרת כבוד. לא חכמה. לא מוכשרת.
יותר טובה מניקי
באותו הנושא: