6 תשובות
התחלתי קשר עם מישהו ששבר לי את הלב.
שנרשמתי לסטיפס
גם נראלי פיתחו אלי שנאה פה,וגם התמכרתי קשות
גם נראלי פיתחו אלי שנאה פה,וגם התמכרתי קשות
שגיליתי לאמא שלי שאני יכולה לעבוד
שאכלתי מלא שוקולדים וכו..
יש לי סכרת עכשיו..
יש לי סכרת עכשיו..
אנונימית
וואו, להכיר בן אדם מסוים
להתחבר לאנשים שעושים לי רע, חברות צבועות וכו
באותו הנושא: