8 תשובות
לא
יש סיבה לזה שקראת לה אקסית
יש סיבה לזה שקראת לה אקסית
לך אחרי מה שהלב שלך אומר
אני אומרת כן
אני אומרת כן
לא
תשלח מחר
מה גם לבנים יש לבטים כאלה?
אנונימית
לא
אנונימית
עדיף שלא
תשאיר את זה איך שזה
תשאיר את זה איך שזה
באותו הנושא: