7 תשובות
נראלי שזאת המטרה כאילו אף אחת לא נהנת מקצר בחורף נגיד חחח
אני דיי בטוח שרובן שמות כי הן אוהבות את הגוף שלהן ולא שמות זין על אף אחד.
לא, אבל אני בטוחה שיש כאלה שכן
את לא דפוקה
רוב הדברים שאני לובשת בין אם הם חשופים או לא זה בגלל שאני חושבת שהם מחמיאים לי
תכלס כולנו לובשים את הבגדים שלנו מסיבה מסויימת... לרצות קצת תשומת לב זה טבעי אבל הגוף שלך זאת לא הדרך הכי טובה
רוב הדברים שאני לובשת בין אם הם חשופים או לא זה בגלל שאני חושבת שהם מחמיאים לי
תכלס כולנו לובשים את הבגדים שלנו מסיבה מסויימת... לרצות קצת תשומת לב זה טבעי אבל הגוף שלך זאת לא הדרך הכי טובה
כשאני מתלבשת בבגדים מסויימים זה נטו כדי להרגיש טוב עם עצמי ולפי איך שאני מרגישה היום
בלי שום קשר לאנשים אחרים
אז אם אתלבש חשוף מעט, זה נטו כי התחשק לי באותו יום
וממש לא אכפת לי מאחרים
בלי שום קשר לאנשים אחרים
אז אם אתלבש חשוף מעט, זה נטו כי התחשק לי באותו יום
וממש לא אכפת לי מאחרים
האמת שלא, אני לא אוהבת לחשוף את הגוף שלי ממש
לרוב אני שמה חולצות אוברסייז ושורטים שלא רואים עם החולצה :)
לרוב אני שמה חולצות אוברסייז ושורטים שלא רואים עם החולצה :)
לפעמים אני שמה חולצות בטן וכל זה אבל זה לא בשביל תשומי
כי אני לא צריכה
כי אני לא צריכה
באותו הנושא: