6 תשובות
כל אחד שונה...
אני אישית מעדיף בלי...
יש כאלה שמעדיפים ארוכות...
שונה מאחד לאחד
לא ארוכות מידי ולא קצרות מידי
וואלה לי לא אכפת
לכל אחד יש טעם שונה. אי אפשר להכליל את כולם את יודעת..
רגיל
בלי לטעמי