9 תשובות
הוא לא חבר.
תפרדי ממנו כמה שיותר מהר
תפרדי ממנו כמה שיותר מהר
את חייבת לסיים את זה ומהר !! אם את כבר יודעת שאת מנוצלת ולא אוהבת אותו אז מה את עדיין עושה שם ! פשוט תסיימי את זה איכשהו וזהו
תפרדי ומהר הוא פסיכי
מה את בסדר? אמאלה תכבדי את עצמך
למה את איתו עדיין לא הבנתי
אחותי נפלת על גולד דיגר ונצלן.
תברחי כמה שיותר מהר
תברחי כמה שיותר מהר
תיפרדי ממנו ותנתקי איתו קשר לגמרי
תסיימי תקשר במהירות.
מה אוהב אותך בכל זה, תברחי אחותי
באותו הנושא: