11 תשובות
עדיין לא.
אני. אבל לא עכשיו
איכס לא
א נ י י י י
חופש זה קקה בתוסתוס
את האמת, כן
אנונימי
עדיף מצהל
חחח ממש ממש לא שיימשך לנצח
אני רוצהה משעמם לי בחופש אוף אין לי עיסוקים