12 תשובות
לדעתי שכל אחת תעשה מה שבא לה
זה סטייל מסויים שהולך דרך אפליקציה
כן זה ממש מפגר זה פשוט הגרסה החדשה של טאמבלר גירל
שואל השאלה:
חח ממש לא^
(אני מתכוונת לתשובה הראשונה)
אנונימית
כל אחת תעשה מה שבא לה איך אני שונאת שאנשים מעירים להן אני בעצמי אוהבת את הסטייל הזה
שואל השאלה:
בסדר אבל מה החליטו שזה וסקו?^
לי יש וסקו ורק הבנות 13 מעלות כאלו דברים כל השאר בכלל לא מתלבשים ככה
אנונימית
זה בסדר לאהוב סטייל מסוים אבל לקרוא לעצמך על שם אפליקציה זה מטומטם
זה כאילו סוג של סגנון תחשבי על טאמבלר שזה גם כן אפליקציה אבל המציאו לזה סגנון אז אותו דבר ובאמת שזה מעליב שבאים בטענות אל מי שלובש את הסגנון הזה וככה כי הם לא מעירים לכם על מה שאתם מתלבשים אז אל תעירו להם
שואל השאלה:
עוד שניה ימציאו סנפצאט גירל
אנונימית
לי אין בעיה עם הvsco וכל זה, שכל אחת תעשה מה שבא לה.
מה שכן יש לי בעיה זה התיוג.
זה שנתנו למשהו שם ומותג ופתאום כולם משתמשים בזה, זה מה שנותן לי את תחושת החלחלה, הדחייה, והקרינג'.
מה כואב לך שהן עושות את זה?? מה את מקנאה לא הבנתי
אם זה מה שהן אוהבות והן נהנות מזה אז מה כואב לך
שואל השאלה:
מה הקשר כואב?^
רק אמרתי שלדעתי הן מפדחות את עצמן ולרובן אין אפילו וסקו
אנונימית
זה שאת אומרת שהן מפדחות את עצמן אז זה בעצם אומר שהן פשוט עושות דברים שהן אוהבות בלי לחשוב מה יגידו עליהן ואת כנראה לא כזו ובגלל זה כואב לך...