9 תשובות
לא
אנונימי
את הדובי שלי חח
אכן
אני מחבקת דובי
כנל אני מחבקת גם דובי ולפעמים כרית
לצערי
חחח מת; היו לילות כאלו
רק בגלל שזה נוח
כןן
באותו הנושא: