15 תשובות
זה קצת
בכלל לאא
לא
כן. אני קונה בגדים פעם ב7 חודשים אם לא יותר
אנונימית
שואל השאלה:
אז כמה זה נחשב הרבה?
אז כמה זה נחשב הרבה?
אנונימית
הרבה זה בסביבות האפילו 1000
זה קצת, אני כל חולצה שאני מוצאת זה בערך 90 שקל ואני קונה הרבה בגדים בחודש
שואל השאלה:
מי משלם על בגדים 1000 בחודש?
מי משלם על בגדים 1000 בחודש?
אנונימית
לא
^ תתפלאי אבל יש כאלה שביום אחד מבזבזות 900 שקל
שואל השאלה:
אבל זה בשופינג גדול כזה לא? לא כל חודש
אבל זה בשופינג גדול כזה לא? לא כל חודש
אנונימית
כן זה מלא למה לקנות בגדים בכל חודש?
יש לי שישה טישרטים
וחמישה ג'ינסים
ושלושה נעליים
וזה מספיק לי
יש לי שישה טישרטים
וחמישה ג'ינסים
ושלושה נעליים
וזה מספיק לי
אם את מתכוונת שאת קונה בגדים כל חודש אז כן אבל בתכלס בגדים היום די יקרים ו250 שקל יכול להיות המחיר של פריט אחד
במצטבר זה בערך 3000 בשנה, אם לך זה נשמע הגיוני מעולה... לי נשמע הרבה, אבל כמובן שזה משתנה מאדם לאדם, ותלוי גם אם את באמת צריכה את הבגדים או שסתם בא לך לקנות - כל הפרמטרים האלה משנים
באותו הנושא: