6 תשובות
לאא ממש לא כדאי לך
זה מסוכן...
ואני אישית מתביישת בזה שיש לי סטיפס
ונראה לי שהרבה מתביישים...
אז לא כדאי לך שמישהו שאת מכירהידע שאת פה
אנונימית
זאת בחירה שלך.
שואל השאלה:
שמתי אבל ניסיתי להסתיר
אנונימית
לא..
פדיחות אם אנשים מפה מכירים אותך