8 תשובות
אצלי בבצפר יש חופש
יש חופש.
חופש
אצלי היו לימודים (איזה שעתיים ביום) וכולם הבריזו אבל נסעתי ביא
אצלי למדנו
אצלי בבית ספר המסע לפולין יוצא בחופש הגדול אבל בכללי בבתי ספר אחרים אני יודעת שיש חופש
אצלי למדו אבל תכלס זה היה תרגול והגעה לא חובה
חופש
באותו הנושא: