19 תשובות
כן.
היא קיעקעה את אחד השמות היהודיים לאלוהים על אחת האצבעות שלה
ויש מלא תיעודים שלה שהיא אומרת שהיא ממש מתעניינת בקבלה ודברים כאלה
היא קיעקעה את אחד השמות היהודיים לאלוהים על אחת האצבעות שלה
ויש מלא תיעודים שלה שהיא אומרת שהיא ממש מתעניינת בקבלה ודברים כאלה
אולי באלוהית
לול הרגת^
כן
היא מגיעה ממשפחה נוצרית קטולית אז אני מניחה שכן
כן..
היא באה ממשפחה נוצרית קטולית אז כן.
היא מאמינה בקבלה, אז כן.
היא לא יהודייה אבל היא מאמינה ביהדות,היא חוגגת חגים יהודיים ועוד הרבה דברים.
ואין קשר בין השיר שלה במה שהיא מאמינה כי השיר זה בשביל העצמה נשית
ואין קשר בין השיר שלה במה שהיא מאמינה כי השיר זה בשביל העצמה נשית
מה זה משנה??
היא מאמינה בקבלה שזה זרם ביהדות
למה אבל היא מאמינה?
האלוהים הזה הוא לא רק של יהודים אנשים תבינו
האלוהים הזה הוא לא רק של יהודים אנשים תבינו
שואל השאלה:
^אבל היהדות היא הדת הראשונה, שאר הדתות שמבוססות על היהדות נקראים "מוצצי קדושה"
^אבל היהדות היא הדת הראשונה, שאר הדתות שמבוססות על היהדות נקראים "מוצצי קדושה"
אנונימית
לדעתך היא הדת הראשונה.
גם הנצרות יכולה להיות הדת הראשונה לכי תדעי
בסופו של דבר אף אחד ממכם פה לא חי כשהמציאו את הדתות
גם הנצרות יכולה להיות הדת הראשונה לכי תדעי
בסופו של דבר אף אחד ממכם פה לא חי כשהמציאו את הדתות
הנצרות נובעת מהיהדות. בהתחלה היו את היהודים ומהיהודים אנשים הפכו לנוצרים ומנוצרים אנשים הפכו לכל שאר הדתות. אפשר לומר שהכל זה כמו דתות ביניים של היהדות
אנונימית
שואל השאלה:
אחותי... תלמדי הסטוריה.
ישו היה יהודי שבשנות חייו עשה סוג של כת, ואחרי מותו הנאמנים שלו הפכו אותו לאל מבכינתם. זאת דת שמבוססת על היהדות, גם הדת שהערבים מאמינים בה זה בעצם היהדות עם נביאים שונים... הכל סובב סביב היהדות
אחותי... תלמדי הסטוריה.
ישו היה יהודי שבשנות חייו עשה סוג של כת, ואחרי מותו הנאמנים שלו הפכו אותו לאל מבכינתם. זאת דת שמבוססת על היהדות, גם הדת שהערבים מאמינים בה זה בעצם היהדות עם נביאים שונים... הכל סובב סביב היהדות
אנונימית
היא לא יהודייה, היא באה ממשפחה נוצרית קטולית והיא מאמינה בקבלה לפי מה שידוע לי בגלל שכומר אמר לאח שלה למחצה (פראנקי) שהוא לא שייך או משהו כזה, בגלל שהוא גיי.
לכן ארי ואחיה עברו לקבלה ויש לאריאנה קעקוע של "אלד" אחד משמותיו של אלוהים.
היא לא כתבה עם ר' בסוף מכיוון שזה לא מקובל לכן היא שינתה את השם ל- אלד עם ד'. לאור הנסיבות האלו היא מאמינה באלוקים,
וזה שהיא עשתה שיר שקוראים לו god is a woman לא מחייב שהיא לא מאמינה, זה בעיקרון שיר להעצמה נשית, וישנם אנשים שאומרים שזו דעה אישית שלה אבל את זה אנחנו לא יודעים בוודאות עדיין, מקווה שעזרתי
לכן ארי ואחיה עברו לקבלה ויש לאריאנה קעקוע של "אלד" אחד משמותיו של אלוהים.
היא לא כתבה עם ר' בסוף מכיוון שזה לא מקובל לכן היא שינתה את השם ל- אלד עם ד'. לאור הנסיבות האלו היא מאמינה באלוקים,
וזה שהיא עשתה שיר שקוראים לו god is a woman לא מחייב שהיא לא מאמינה, זה בעיקרון שיר להעצמה נשית, וישנם אנשים שאומרים שזו דעה אישית שלה אבל את זה אנחנו לא יודעים בוודאות עדיין, מקווה שעזרתי
היא מאמינה שאלוהים זה אישה
באותו הנושא: