התחברות
הרשמה
אני מתכתב עם מישהי והיא אמרה לי שיש לה מחלת iud ושאין לה מחזור או משהו כזה מישהו יכולה להסביר מה זה?
1 באוגוסט 2019, 18:48
מה זה
iud
תשובה אחת
אתה בטוח שזה מה שהיא אמרה ? ספציפית מחלה ? כי בדקתי וזה מה שזה נתן
קישורים מצורפים:
התקן תוך-רחמי ויקיפדיה
.
.Em
באותו הנושא:
אני מדבר עם מישהי והיא אמרה לי שהיא לא אוהבת את עצמה אז...
קיללתי מישהי רק קללה אחת והיא אמרה למשטרה מה הם יעשו לי?
הפסיכולוגית שלי אמרה לי לקבוע תור לפסיכאטר, היא חושדת שיש לי מחלת נפש?
יש פה מישהי שאני מתכתב איתה...
אם אתה מתכתב עם מישהי וכל הודעה שניה שלה זה חחח מה זה אומר ??
בנים- אם מישהי שהייתם פעם בקטע שלה ואמרתם לה והיא אמרה לכם שזה לא מתאים לה..
איזה מחלה זה מישהי שפחדנית, שכל היום חושבת על איזה מחלות יש לה ומפחדת ממלא דברים?
התעצבנתי על הרופאה כי אמרה לי שיש לי מחלת ציליאק אבל זאת לא אשמתה נכון?
למה כשאני לא מדבר/מתכתב עם מישהי אני ניהיה עצוב..?
מישהי אמרה לי שראיתי אותה והיא הייתה בלי איפור ואמרתי לה שהיא הייתה יפה ככה בלי איפור והיא אמרה לי שכולם אומרים את זה
שאלתי מישהי מה המחיר ללק ג'ל והיא אמרה ש80 כולל מניקור, מזה מניקור?