התחברות
הרשמה
מאיפה אני אמורה לקחת פתק בדואר כדי שידעו שהחבילה שלי?
1 באוגוסט 2019, 18:25
דואר
חבילות
דואר ישראל
2 תשובות
את מגיעה עם הפתק ששלחו לך בדואר/בהודעה ומראה להם כשמגיע התור שלך
א
אינעל אבוק
לי שולחים בהודעה או במייל ואני פשוט מראה להם את זה..
ז
זאת אניייי
באותו הנושא:
שעות פתיחה של סניפי הדואר - אשמח לקבל מידע על שעות פתיחה סניפי הדואר באוגוסט.
מסרו לי את הפתק הזה בדואר של דואר רשום ואני עכשיו הולכת לקחת את החבילה, השאלה שלי, האם זה עולה כסף לקחת את החבילה?
מישהו שלח לי בדואר "אני אוהב שוקולד וגם עוגות גבינה", מה זה אמור להיות?
הוצאתי תעודת זהות והיא הגיעה לי בדואר, איך אני אמורה לאשר אותה?
החודש אני אמורה לקבל את הרישיון הנהיגה שלי בדואר אבל איך אני אדע שהוא הגיע?
כמה אחוזים הגיע לי בדואר מגן מאיביי כשהוא אמור לבוא בסוף ספטמבר?
אמור להגיע לי פטור בדואר. אפשרי שאני אסע ללשכה לקחת?
יש אפשרות לבקש מדואר ישראל שתשים את המוצרים שהזמנתי בדואר רשום ולא ישימו לי את זה בתיבת דואר ואני אצטרך ללכת לקחת?
אם אני רוצה לשלוח לאבא שלי שנמצא בצפון כסף בדואר ישראל, לאן אני צריך לקחת תור?
דחיתי את הצו ראשון שלי אני אמורה לקבל צו חדש בדואר?
יפוי כוח לקחת דואר בשמי - האם אחד מבני המשפחה שלי יכול לקחת דואר רשום במקומי מסניף הדואר?