4 תשובות
המצב שלי ממש כמוך.. פה אם את צריכה לדבר❤
זה מובן שהלימודים מתישים, אך ניתן להינות קצת יותר בתקופת הלימודים. זוהי טעות שגם אני עשיתי לאחרונה, למדתי יותר מדי ולא שילבתי דברים אחרים שאני אוהב, אני מאוד ממליץ לך לעשות פעילויות שאת אוהבת במקביל ללימודים, פעילויות שלא דורשות מאמץ אינטלקטואלי רב, פעילויות כמו ספורט, נגינה, שירה, אפייה, קריאת ספרים ודברים אחרים שיעסיקו אותך ויוציאו אותך מהמסגרת הלימודית. בכך שתעסקי בהם תוכלי לנוח מהמאמץ המתמיד בלימודים וגם תפתחי את תחומי העניין שלך. בינתיים בחודש שנותר (שזה הרבה זמן לפי דעתי) את יכולה להתחיל לפתח תחומי עניין ולמצוא תחביבים חדשים.
בהצלחה !
בהצלחה !
לזכור שחוגש זה מלא זמן
גם אני