5 תשובות
כן עדיין חופש גדול
תמיד יהיה,
יהיה
כן יהיה
עם תלכי באמצע שבוע אז יהיה מלא תורים כי יבואו מלא קייטנות וגם יעקפו שם וזה בלאגן עדיף לבוא בסופש