12 תשובות
אני לא
לא אני
לא טעמתי אבל זה נשמע טעים
אניאני
וואו כל כך אני!
זה סבבה
אני!!!
שואל השאלה:
יש פה מישהו שעשה מינוסים למי שאוהב ופלוסים למי שלא אוהב.... מה הלוז?? כל אחד והטעם שלו...... חחח
האמת שאני די אוהב את זה.
אניי!