12 תשובות
אני לא
לא אני
לא טעמתי אבל זה נשמע טעים
אניאני
אניי
וואו כל כך אני!
זה סבבה
אני!!!
שואל השאלה:
יש פה מישהו שעשה מינוסים למי שאוהב ופלוסים למי שלא אוהב.... מה הלוז?? כל אחד והטעם שלו...... חחח
יש פה מישהו שעשה מינוסים למי שאוהב ופלוסים למי שלא אוהב.... מה הלוז?? כל אחד והטעם שלו...... חחח
אניי
האמת שאני די אוהב את זה.
אניי!
באותו הנושא: