7 תשובות
היה מגניב
אני הייתי
רוב הזמן הסתובבתי פשוט עם חברי אינטרנט ופאנדום אבל עדיין יש שם הרבה דברים לעשות
רוב הזמן הסתובבתי פשוט עם חברי אינטרנט ופאנדום אבל עדיין יש שם הרבה דברים לעשות
הולכת היום
אני במקרה הייתי ולא התכוונתי סתם עשיתי שופינג והיה כל מיני קישוטים לזה בקניון ודברים מהסרט עצמו כמו החרב של גריפנדור המשקפיים של הארי ועוד
היה ממש נחמד, הלכתי עם _shit שהגיבה קצת יותר למעלה, אגב היי שירה ויש שם מלא דברים נחמדים
קול
היה נחמד.
הייתי עם חולצה של מחנה החצויים (פרסי ג'קסון). כולם נעצו בי מבט של 'בוגדת'.
מצחיק, אבל פג יותר טוב מהפ
הייתי עם חולצה של מחנה החצויים (פרסי ג'קסון). כולם נעצו בי מבט של 'בוגדת'.
מצחיק, אבל פג יותר טוב מהפ
באותו הנושא: