24 תשובות
כי אין על זה חוק שאומר למחוק.
כי יכול להיות שכותב השאלה היה בלחץ והתבלבל באותיות
אי אפשר לדעת אם זה בכוונה או בטעות.
חוץ מזה ניתן לתקן, לא חייבים למחוק שאלה שלימה בגלל שגיאה אחת.
חוץ מזה ניתן לתקן, לא חייבים למחוק שאלה שלימה בגלל שגיאה אחת.
קי זה לו עשמטתנו שענחנו תועים
אנונימית
למה כן? כולה שגיאת כתיב.
למה כן? אתה מודע לזה שיש אנשים דיסלקטים? ואין להם כל כך מה לעשות כי זה המצב שלהם? לא מגיע להם שימחקו להם...
וואי זה ממש מאצבן
שואל השאלה:
אבל יש דברים פחות גרועים משגיאות כתיב שמוחקים עליהן שאלה אז מה הבעיה בלמחוק על שגיאות?
אבל יש דברים פחות גרועים משגיאות כתיב שמוחקים עליהן שאלה אז מה הבעיה בלמחוק על שגיאות?
אנונימית
שואל השאלה:
אני מקווה שהפרח שלך ימחק ביחד עם התשובה
אני מקווה שהפרח שלך ימחק ביחד עם התשובה
אנונימית
עני גם לו מבין אט זע 0_
שואל השאלה:
נסיון יפה אבל לא
נסיון יפה אבל לא
אנונימית
הדברים הגרועים נעשים במכוון ולא מתוך אי ידיעה. לפי ההיגיון שלך, מי שדיסלקט או פשוט התבלבל וטעה בכתיבה צריך למחוק לו את השאלות, אין בזה היגיון. ואני לא אומר שכל החוקים פה הגיוניים, אני מדגיש.
שואל השאלה:
אם מישהו טועה בתשובה מוחקים לא בטענה שזה לא קשור לשאלה. איך זה הוגן בדיוק?
בדיוק אותו דבר
אם מישהו טועה בתשובה מוחקים לא בטענה שזה לא קשור לשאלה. איך זה הוגן בדיוק?
בדיוק אותו דבר
אנונימית
חחח ואם השאלה שלו חשובה? מקסימום שיערכו אותה ויתקנו את השגיאות אבל לא למחוק
שואל השאלה:
אז למה לא עורכים את התשובות?
אז למה לא עורכים את התשובות?
אנונימית
וואי אחותי לא כולם טובים בעברית ולפעמים יש כאלה עם שגיאות קצת מעצבן אבל את מוזמנת לתקן אותם אם בא לך
לקחת קצת קשה
לקחת קצת קשה
שואל השאלה:
במקרה הזה עדיף לך להישאר מחוץ לראדר ולא להגיב סתם
במקרה הזה עדיף לך להישאר מחוץ לראדר ולא להגיב סתם
אנונימית
לא נראה לי שלמישהו יש פה כוח לעבור על שאלות ולתקן אותן. גם ככה אני רואה שמלא ספאמים לא מוחקים. גם הנאמנים כאן עובדים בלי תשלום, הכל פה מאולתר באתר הזה (גם החוקים, בחלק גדול) אז שיהיה פה מישהו שיעבור ויתקן שאלה שאלה? נעע לא נראה לי שיקרה מתישהו.
שואל השאלה:
לתקן אין להם כוח אבל למחוק סתם יש? אז שלא יעשו טובה בזה שבם נאמנים
לתקן אין להם כוח אבל למחוק סתם יש? אז שלא יעשו טובה בזה שבם נאמנים
אנונימית
אה טוב
hoes mad hoes mad
למחוק יותר קל.
מה גם שיש פה נאמנים בני 14 שאני בספק מאוד גדול אם כולם יודעים לאיית בצורה מושלמת מילים בעברית. אני גם הייתי ממליץ לכל הנאמנים להפסיק למחוק ולשים מישהו אחראי יותר שינהל פה את האתר, אבל.. אני לא נדב דפני.
מה גם שיש פה נאמנים בני 14 שאני בספק מאוד גדול אם כולם יודעים לאיית בצורה מושלמת מילים בעברית. אני גם הייתי ממליץ לכל הנאמנים להפסיק למחוק ולשים מישהו אחראי יותר שינהל פה את האתר, אבל.. אני לא נדב דפני.
שואל השאלה:
ואני בספק אם הם יודעים מתי כן למחוק ומתי לא. אם כך שפשוט יגבילו את הגיל למה האתר צריך לסבול בגללם?
ואני בספק אם הם יודעים מתי כן למחוק ומתי לא. אם כך שפשוט יגבילו את הגיל למה האתר צריך לסבול בגללם?
אנונימית
שוב, אינני נדב דפני.
באותו הנושא: