6 תשובות
כנראה השיער שלך נשרף, ואז נשרף שוב.. משהו כזה
כן. זה עניין גנטי
כן. נורמלי לגמרי
כן,לי יש כמה שיערות לבנות ואני בן 14.
כן נורמלי