6 תשובות
כן, כמובן. תבקשי יפה.
שואל השאלה:
18 אבל היו לי בעיות בעבודה הקודמת ורק שבוע הבא אני מתחילה עבודה חדשה ככה שלא הייתה לי משכורת ביולי ובסוף אוגוסט אני טסה לחול.
בכל הזמן שעבדתי לא ביקשתי מהם לשלם עליי פעם אחת, ההפך הייתי קונה לאחיות שלי דברים.
18 אבל היו לי בעיות בעבודה הקודמת ורק שבוע הבא אני מתחילה עבודה חדשה ככה שלא הייתה לי משכורת ביולי ובסוף אוגוסט אני טסה לחול.
בכל הזמן שעבדתי לא ביקשתי מהם לשלם עליי פעם אחת, ההפך הייתי קונה לאחיות שלי דברים.
אנונימית
אה אז זה בסדר גמור! אני בטוחה שלא יהיה להם בעיה:)
כן. את יכולה לבקש, לא אומר שהם יסכימו. תנסי, תגידי שזה 1+1 ואת תתני להם אחד נגיד.
לגיטימי
בת כמה את?
אנונימית
באותו הנושא: