5 תשובות
שואל השאלה:
ניסיתי זה לא עובד לצערי :(
אנונימית
הוא לא אמור לרדת, זה כל הקטע.
אם יש לך שאריות או שנזל קצת על איזורים אחרים שהם לא הקוביות את יכולה לבקש ממנו בתור הבא לקלף את זה
שואל השאלה:
בטוח? כי הוא שם את זה על השן עצמה וזה ממש דוחה
אנונימית
כן, אם הדבק היה יורד מצחצוח שיניים או מי פה כבר מזמן הגשר היה נופל לך.. גם כשמורידים את הגשר ככה עושים - תולשים את הקובייה ומקלפים את הדבק מהשן (זה פחות סדיסטי מאיך שזה נשמע כאן)
שואל השאלה:
אז מה אני יכולה לעשות עם זה? יש לזה טעם נוראי...
אנונימית