3 תשובות
בתור אחת שעשתה הרבה החלקות חושבת שהאורגנית הכי מומלצת וזה לא משנה איזה החלקה עשית את לא חייבת לייבש תלוי עם את אוהבת שהשיער הוא יראה חלק טיבעי אז את לא חייבת ליבייש אבל עם את רוצה חלק דוקים אז תייבשי
ושמעתי שזאת אחלה החלקה אבל תעשי רק אורגנית
שואל השאלה:
כן דיברתי עם הספר והוא אמר ששתי ההחלקות האלה טובות, אבל אני חושבת שאעשה אורגנית, בתכלס לא חייב לייבש כל החלקה אבל היא תהרס אז ממליצים כן לייבש , כשאין ברירה אין ברירה חחח