5 תשובות
חחח כן
ואיך באלי שגם השנה הזאת תעבור מהר
ואיך באלי שגם השנה הזאת תעבור מהר
ואיי כל כך
מצד אחד באלי שיעבור לאט מצד שני הלימודים יהרגו אותי שנה הבאה אז גם באלי מהר :-:
את צודקת לגמרי אני זוכרת את היום הראשון של שנה שעברה זה מלחיץץ
זה בסך הכל אומר שאנחנו מזדקנים שאנחנו מבינים את זה חח חח...
*מתחילה לבכות*
*מתחילה לבכות*
באותו הנושא: