התחברות
הרשמה
יש לי אדום כזה בהתחלה של העין וכל פעם שאני עוצמת אותה זה כואב.
זו התחלה של דלקת? איך לטפל בזה?
31 ביולי 2019, 03:45
עיניים
דלקת עיניים
דלקות
2 תשובות
אני חושבת שיש לך שיעורה בעין
ח
חדקרןכחלחל
אולי,תשימי טיפות לעיניים ותלכי לרופא מחר
א
אלכסשה
באותו הנושא:
מגרד לי העין ובגלל שאני מגרד העין נהיית אדומה מה לעשות
לפעמים שאני הולכת לישון לפני שאני נרדמת אני עוצמת עיניים, ופתאום יש לי תזוזה מוזרה ואני מרגישה כאילו נפלתי ממקום כלשהו, אבל אני עדיין נמצאת על המיטה מה זה?
כשאני שם עדשות מגע בהתחלה זה כואב וכל העין אדומה זה בסדר ? אחרי זה העין סבבה וכבר לא כואב בכלל
התחלתי לשים עדשות צבע, ועכשיו העין שלי מגרדת ושורפת ואדומה, מה זה יכול להיות?
אני מעלה לאינסטגרם תמונה מיום העצמאות מאתמול שאני עוצמת עיניים (בקטע יפה)
כואבות לי העיניים שאני עוצמת אותן ובאלי לישון!
מה עוצמת המעבד שאני צריכה במחשב נייד כדי שאני אוכל להתקין after effect?
בחודשים האחרונים שאני עוצמת עיניים במטרה לישון אני...
למה הכלב שלי מסתכל עליי ונגיד אני עוצמת את העיניים הוא עוצם?
עין אדומה מאוד - היי, התעוררתי בבוקר עם עין אדומה מאוד כבר עבר יום שלם והעין עדיין אדומה והיא מגרדת השתמשתי בטיפות עיניים לעיניים צורבות ויבשות ולא עזר לי מה אני עושה?
כל פעם שאני מנסה לישון (עוצמת את העיניים ליותר מ5 שניות) עין שמאל שלי..