7 תשובות
שמעתי שהוא טוב
לא, כי הוא מציג דמות רעילה מאד ואיכשהו בסוף היא מקבלת מה שהיא רוצה? מטופש מדי לדעתי
אנונימית
אנונימית - למה רעילה?
ובכן,
- בהתחלה - סיירה שיקרה לבחור ההוא (לא זוכרת את שמו) לגבי מי היא וגרמה לו לחשוב שהוא מדבר ומתחבר עם מישהי אחרת בכלל. (זה לא משנה שהיא חשבה שאין לה סיכוי איתו כי הדימוי העצמי שלה נמוך. זה עדיין חרא).
- כולם די בסדר עם זה שכולם חארות. ורוניקה לא אומרת כלום על זה שהתעללה בסיירה, סיירה לא מתנצלת כראוי בפני הבחור, סיירה לא מתנצלת על זה שהיא תכלס עשתה cyberbullying לורוניקה.
- הערות הומופוביות וטרנספוביות.
ועוד ועוד שאני לא זוכרת כרגע.
אמ;לק לא מומלץ
- בהתחלה - סיירה שיקרה לבחור ההוא (לא זוכרת את שמו) לגבי מי היא וגרמה לו לחשוב שהוא מדבר ומתחבר עם מישהי אחרת בכלל. (זה לא משנה שהיא חשבה שאין לה סיכוי איתו כי הדימוי העצמי שלה נמוך. זה עדיין חרא).
- כולם די בסדר עם זה שכולם חארות. ורוניקה לא אומרת כלום על זה שהתעללה בסיירה, סיירה לא מתנצלת כראוי בפני הבחור, סיירה לא מתנצלת על זה שהיא תכלס עשתה cyberbullying לורוניקה.
- הערות הומופוביות וטרנספוביות.
ועוד ועוד שאני לא זוכרת כרגע.
אמ;לק לא מומלץ
אנונימית
לא. ככ צפוי
הוא נחמד
כן, קצת קיצ'י אבל חמוד
באותו הנושא: