5 תשובות
המורה לתאטרון קראה לקבוצה להודיע משהו ואני והכיתה שלי היינו בסוג של טיול.
בקיצור אחרי איזה שעתיים באתי לכיתה של תאטרון נכנסתי בלי לשים לב איזו כיתה זאת וצעקתי "מליי מה רצית"
הייתה שם כבר כיתה אחרת ולא הקבוצה של תאטרון.
אחת הפאדיחות שלי השנה
יום לפני היום האחרון של הבצפר הלכתי איזה שעה עם חנות פתוחה ולא שמתי לב עד שמישהי צעקה לי את זה במסדרון מול מלא בנים .-.
נכנסתי לחדר שהיו בו הצוות מורים זל השכבה שלי לשנה אחרי (כולם) בטעות ואז אמרתי או פאק סליחה וסגרתי מהר את הדלת
לא הכי מפדח אבל אני לא שוכחת את זה (זה קרה שנה שעברה)
אנונימית
השארתי כתם דם על כיסא מרופד בחדר מורים
כ כן /:
דפקתי חליקה של החיים מול כמה מורים