התחברות הרשמה

אוהבים מגנום שוקולד לבן והכל שמנת או מגנום חום עם הנוגט והשמנת ביפנים

30 ביולי 2019, 22:13
גלידה    
2 תשובות
הראשוןן
א
אל דברו איתי
השניי
א
ארוחת ילדים
באותו הנושא:
מה אתם אוהבים ארטיק או מגנום
טילון וניל מצופה שוקולד או מגנום עם שוקולד מבחוץ ושוקולד לבן בפנים?
אם אני אשים מגנום, קרמבו, קוביות שוקולד ונוטלה במיקסר זה יצא מגעיל?
מגנום שוקולד או וניל?
איזה סוג של גלידת מגנום אתם הכי אוהבים ?
כמה עולה אצלכם מגנום? איפה מוכרים מגנום בזול?
אכלתי היום רקק שוקולד מגנום ב3 ועשיתי 12 שכיבות שמיכה ו30 כפיפות בטן זה סבבה?
אימאלה גם אתם אוהבים מגנום?
זה בסדר לאכול גלידה שוקולד מגנום לפני ספורט?
מגנום לבן או מגנום פיסטוק
בא לי משהו מתוק...מגנום שקדים או טילון של מגנום ולמה?