6 תשובות
מודל היופי השתנה וככה גם החברה
מודל היופי
כמו שפעם גברים שמנים היו סימן ליופי אולטימטיבי ובנים רזים ושרירים היו מעמד נמוך ואפילו מגעיל
שמן=אוכל=כסף=יופי
זה פעם
שמן=אוכל=כסף=יופי
זה פעם
כי שמנות זה לא יפה ולא מטופח
אנונימית
כי זה הראה כאילו הן עשירות ויש להן מה לאכול, וכך זה גם אצל הבנים.
אבל גם היום משקל לא קשור ליופי בכלל.
כל אחת יפה בדרך שלה:)
אבל גם היום משקל לא קשור ליופי בכלל.
כל אחת יפה בדרך שלה:)
שומן היה מראה על זה שיש להן כסף, משמע מעמד גבוהה, כמו כל מי שאנחנו מכירים במעמד גבוהה הוא כביכול יפה, ואם יש להן כסף לאוכל גם יש להן כסף לטיפוח לעומת הרזות שהיו עניות ולא היה להם מה לאכול ומשום מה גם לטיפוח.
היום מודל היופי השתנה, והרזה הוא היפה
היום מודל היופי השתנה, והרזה הוא היפה
באותו הנושא: