5 תשובות
לפי מה שאני יודעת
טופס ירוק
תיאוריה
שיעורי נהיגה
ואז טסט
טופס ירוק
תיאוריה
שיעורי נהיגה
ואז טסט
מוציאים טופס ירוק ומחתימים את הרופא
אחרי זה עושים תיאוריה
עושים לפחות 28 שיעורים, עוברים טסט פנימי וחיצוני
אם עברת, אתה הולך למשרד הרישוי לקבל את הרישיון הזמני
אחרי זה עושים תיאוריה
עושים לפחות 28 שיעורים, עוברים טסט פנימי וחיצוני
אם עברת, אתה הולך למשרד הרישוי לקבל את הרישיון הזמני
מוציא טופס ירוק, עושה מבחן תאוריה (אפשר במהלך השיעורים עד משהו כמו 10 שיעורים בעיקרון), לומד עם מורה מינימום של 28 שיעורים באוטומט/ידני מה שתבחר. כשתהיה מוכן לפי המורה תיגש לטסט פנימי ואחריו לחיצוני, וכשעברת את שניהם תקבל רישיון.
בהמשך לתשובה הראשונה...
ואז טסט
מקבלים דף שזה רשיון זמני לתקופת הליוי משלמים עליו אגרה
אחרי חצי שנה משלמים ממלאים טופס סיום ליווי מקבלים רישיון בכרטיס רגיל
אחרי שנה וחצי נגמר התוקף נהג חדש מקבלים רישיון קבוע
ואז טסט
מקבלים דף שזה רשיון זמני לתקופת הליוי משלמים עליו אגרה
אחרי חצי שנה משלמים ממלאים טופס סיום ליווי מקבלים רישיון בכרטיס רגיל
אחרי שנה וחצי נגמר התוקף נהג חדש מקבלים רישיון קבוע
הולך לאופטומטריסט לעשות טופס ירוק ובדיקת ראיה. לאחר מכן לרופא משפחה שיחתום עליו (על הטופס הירוק). מוריד אפליקצית לימוד לתאוריה. לומד כמה ימים, ניגש למבחן תיאוריה. עובר אותו עם 4 טעויות או פחות. לאחר מכן מתקשר למורה נהיגה. אתם קובעים באיזשהו מקום. בשיעורים הראשונים הוא יעשה לך הכרות עם האוטו ויקח אותך לחנייה פתוחה לעשות שמניות. כשתשלוט באוטו תעברו בהדרגה לכבישים. בשלב מתקדם תעברו לכבישים יותר צרים ולתרגל חניות. כשהמורה / אתה תרגיש מוכן תבקש טסט פנימי. הטסט הפנימי הוא עם מורה אחר (בדרכ מנהל בית הספר של הנהיגה שבו למדת) ואתה נוהג. הוא מראה חוות דעת על הנהיגה שלך. אחרי שתעבור אותו תגש לטסט חיצוני (לאחר מינימום של 28 שיעורים). הטסט נמצא עם עוד אדם אחד ובוחן. אתה יכול להיות או ראשון או שני בהתאם למה שרשום להם בטאבלט. בעיקרון הוא יגיד לך ימינה שמאלה ואתה תצטרך לציית ולדעת להשתלב בכביש. בסוף אם הוא לא יבלום אותך או יגע בהגה אתה תרגיש טוב. הוא יסיים את הבחינה במקום בו התחיל ויגיד תודה ויצא מהאוטו. כעבור כמה שעות תקבל sms אם עברת. עברת מעולה נכשלת שוב ניגשת. כאשר עברת אתה מדבר עם המורה שלך הוא מביא לך שלט נהג חדש. אתה הולך למשרד הרישוי להוציא רישיון. לאחר מכן לדואר לשלם על הרישיון. בהתחלה יש לך דף שמראה על תקופת מלווה. שלושה חודשים מלווה לכל זמן הנסיעה שלך ועוד שלושה חודשים שהוא מלווה רק בלילה. וזהו. מזל טוב (:
באותו הנושא: