4 תשובות
שיאומי רדמי נוט 7,מחיר אטרקטיבי, מסך חד ובעל שוליים דקים, חיי סוללה לא פחות ממצויינים, קורא טביעות אצבע מהיר ומדויק.
יש גם כמה חסרונות: מערכת שבבים וותיקה במיוחד, מנוע רטט זול שלא עושה את עבודתו כמו שצריך, חלוקת משקל לא מיטבית גורמת לתחושת כבדות.
אם זה לא מפריע לך אז מומלץ לקנות
יש גם כמה חסרונות: מערכת שבבים וותיקה במיוחד, מנוע רטט זול שלא עושה את עבודתו כמו שצריך, חלוקת משקל לא מיטבית גורמת לתחושת כבדות.
אם זה לא מפריע לך אז מומלץ לקנות
אנונימית
x שיאומי רדמי
יש את השיומי הזה הוא עולה 800 נראה לי והוא ממש נחמד לאמא שלי יש כזה
סמסונג גאלקסי a7 2018
באותו הנושא: