4 תשובות
מאוחר מידי הוא כבר פגע
משהו כזה
איך את רוצה לצאת? נפגעת? זה בסדר? לא בסדר?
אבל כן פגעת (?)
אנונימי
"מאוחר מדי"
או שאם לא בא לך להראות שנפגעת תעני משהו אחר . אם זה היה תלוי בי הייתי עונה "טוב" יבש ... אין באמת מה להגיב על זה ..
אנונימית