13 תשובות
זה נורמלי.
כן זה סבבה
ממוצע
זה טוב
שואל השאלה:
בבית קפה דרך אגב
משמרת זה בערך 5-6 שעות
בבית קפה דרך אגב
משמרת זה בערך 5-6 שעות
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה קצת?
מה זה קצת?
אנונימית
מאוד.
שואל השאלה:
כאילו חשבתי שזה יחסית הרבה כי זה יןתר מינימום
אף פעם לא עבדתי
כאילו חשבתי שזה יחסית הרבה כי זה יןתר מינימום
אף פעם לא עבדתי
אנונימית
שואל השאלה:
אז נפלת על אנשים טחונים כיף לך
אז נפלת על אנשים טחונים כיף לך
אנונימית
חחח טחונים לא אבל נחמדים כן.. אני מקווה בשבילך שתיפלי על כאלה גם.
שואל השאלה:
תאמת שהיום הייתה לי משמרת ראשונה
וממש לא
הבוס שונא אותי כבר
לא התחברתי לאנשים
כואב לי הגב
אבל כסף...:-(
תאמת שהיום הייתה לי משמרת ראשונה
וממש לא
הבוס שונא אותי כבר
לא התחברתי לאנשים
כואב לי הגב
אבל כסף...:-(
אנונימית
אה וואי מצטערת לשמוע אבל יש בתי קפה באיזור שלי ששמעתי שמקבלים מלא כסף בחודש איזה 9 אלף (4 ומשהו בחודש על המשמרות ו5 אלף מהטיפים) בת של חברים של ההורים שלי עובדת שם ומרוויחה מלא.
אני בת 15 ושומרת על ילד משני עד חמישי, חמש שעות כל יום ומקבלת 500 בשבוע.. אבל תלוי...
באותו הנושא: